English

فرماندار شیراز اعلام کرد؛

عدم تصویب افزایش نرخ سرویس مدارس شیراز

لطف الله شیبانی از عدم تصویب افزایش نرخ سرویس مدارس در شهرستان شیراز خبر داد و گفت: موضوع برای تعیین تکلیف به شورای حل اختلاف ارجاع شده است.

عدم تصویب افزایش نرخ سرویس مدارس شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، لطف الله شیبانی، فرماندار شیراز از عدم تصویب افزایش نرخ سرویس مدارس خبر داد و افزود: مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص افزایش کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱، فعلاً در هیئت تطبیق مصوبات شورا مردود اعلام شد.

 وی گفت: این مصوبه پس از اصرار شورای محترم اسلامی شهر شیراز بر مصوبه خود دائر بر افزایش کرایه ها، جهت تصمیم گیری به هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی استان ارجاع شده است.


 فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه فرمانداری، افزایش کرایه را صرفاً تا حد نرخ رسمی تورم که توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی اعلام گردیده است، قابل قبول میداند که آنهم بایستی مجدداً به تصویب شورای اسلامی شهر شیراز برسد، خاطرنشان کرد:  هم اکنون هرگونه افزایش خودسرانه کرایه و عقد قرارداد سرویس مدارس با مبلغی مازاد بر مبلغ قبل، در مدارس شیراز، غیر قانونی بوده و قابل پیگرد خواهد بود.

فرماندار شیراز، مسئولیت مستقیم نظارت بر حسن انجام این امر را برعهده نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان شیراز اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه