English

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری اصفهان خبر داد؛

اعطای بسته حمایتی و تسهیل شرایط مجوز سرویس مدارس در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری اصفهان از اعطای بسته‌های حمایتی برای رانندگان سرویس مدارس خبر داد.

اعطای بسته حمایتی و تسهیل شرایط مجوز سرویس مدارس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد پرورش با اعلام این خبر گفت: در سال جاری باتوجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری، سازمان تاکسیرانی شرایط مطلوبی را برای رانندگان سرویس مدارس ایجاد کرده است تا افراد مختلف با شرایط متفاوت امکان دریافت مجوز سرویس مدارس داشته باشند.

وی از تلاش برای تسهیل و تسریع روند اخذ و تمدید مجوز سرویس‌های مدارس خبر داد و افزود: ثبت نام خودروهای شخصی برای دوگانه سوز کردن، اعطای وام تعویض مخازن سی ان جی، بخشودگی جرائم سنوات گذشته رانندگان، بخشودگی جرائم پروانه شرکت‌های سرویس دانش آموزی، تمدید استعلام‌های مورد نیاز برای افرادی که قبلاً مجوز داشته‌اند، کاهش استعلام‌ها برای افراد جدیدالورود و امکان استفاده از خدمات بیش از 60 مرکز رفاهی و تفریحی، قسمتی از بسته حمایتی این سازمان برای رانندگان سرویس مدارس است.

پرورش افزود: برای معاینه فنی خودروهای سرویس مدارس در سال‌های گذشته مانند خودروهای عمومی سختگیری می‌شد که در راستای حمایت از رانندگان سرویس مدارس این شرایط تعدیل شده و معاینه فنی این خودروها مانند خودروهای شخصی اعمال می‌شود.

این مقام مسئول از دیگر محاسن این طرح را صدور مجوز تردد در محدوده زوج و فرد شهر برای رانندگان سرویس دانست و خبر داد: رانندگان پس اخذ مجوز سرویس مدارس می‌توانند از این شرایط بهره مند شوند.

به گفته پرورش، متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام اولیه در این طرح و کسب اطلاعات بیشتر، کد رایگان را *6655* 401401 # شماره گیری کنند.

وی به ارائه توضیحاتی درباره اهمیت سرویس مدارس در حمل و نقل درون شهری پرداخت و تأکید کرد: سرویس مدارس در 9 ماهه سال تحصیلی می‌توانند از ترددهای اضافی جلوگیری کرده و باعث کاهش ترافیک، کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: از سوی دیگر سرویس مدارس نقش مهمی در اقتصاد خانواده و کسب درآمد بیشتر ایفا می‌کنند، چراکه رانندگان سرویس می‌توانند با کمترین زمان در آمد قابل توجهی را کسب کنند.

سرویس مدارس2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی