English

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد:

طراحی پیوست فرهنگی و عدالت در امر سرویس مدارس/شرکت های مسافربری متخلف از لیست سرویس مدارس حذف شوند

مدیر کل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به نقش سرویس مدارس در روند تعلیم و تربیت به عنوان مدرسه سیار گفت: باید برای سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو پیوست عدالت و فرهنگی طراحی و اجرا شود.

طراحی پیوست فرهنگی و عدالت در امر سرویس مدارس/شرکت های مسافربری متخلف از لیست سرویس مدارس حذف شوند

به گزارش خبرگزاری موج  فارس، محمدخلیل عسکری در جلسه ی سرویس مدارس استان گفت: سرویس مدارس تنها وسیله ی ایاب و ذهاب دانش آموز نیست بلکه باید به دید مدرسه ای سیار نگریسته شود. وی گفت:بنابراین باید در خدمات دهی به دانش آموزان ، شرایط مناسبی را ایجاد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به فعالیت های کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس گفت: این کارگروه با راه اندازی سرویس مدارس در فروردین امسال با توجه به شرایط خاصی که با بازگشایی مدارس ایجاد شده بود کار ارزشمندی را انجام دادند.

عسکری ضمن اشاره به نقش سرویس مدارس در روند تعلیم و تربیت به عنوان مدرسه سیار گفت: باید برای سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو  پیوست عدالت و فرهنگی طراحی و اجرا شود.

وی همچنین گفت: آموزش و پرورش با درنظر گرفتن نوع همکاری و فعالیت‌ شرکت های سرویس مدارس، خدمات دهی انها را سنجیده و این اختیار را دارد که در صورت تخلف انها از لیست کنار گذاشته شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه