English

افتتاح مدرسه تابستانه طرح تثبیت جبران یادگیری در آموزش و پرورش فارس

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت : در طرح تثبیت جبران یادگیری در کنار دروس جبرانی، بسته های فرهنگی و پرورشی هم برای دانش اموزان در نظر گرفته شده است.

افتتاح مدرسه تابستانه طرح تثبیت جبران یادگیری در آموزش و پرورش فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری در آیین افتتاح مدرسه تابستانه طرح تثبیت جبران یادگیری در استان گفت: هدف از این طرح را تعمیق و تثبیت یادگیری و جلوگیری از افت تحصیلی در دانش اموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: این طرح کاملا رایگان است و مدیر و شورای مدرسه بر اساس کارنامه تحصیلی، تشخیص می دهد که کدام دانش آموز باید در این طرح شرکت کند.

عسکری افزود: در کنار دروس جبرانی، بسته های فرهنگی و پرورشی هم برای دختران در زمینه حجاب و عفاف و برای پسران در زمینه راهبردهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: این طرح از ۱۵ تیرماه آغاز به کار می کندو تا اواخر مردادماه ادامه دارد. 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم گفت: بیش از ۶۰هزار دانش آموز در دوره اول و دوم ابتدایی در این طرح شرکت می کنند.

دکتر مجید بذرافکن گفت: این طرح در قالب ۷۲۶ پایگاه شهری و روستایی و در بیش از ۵ هزار کلاس درس در دوره ابتدایی در استان برگزار می گردد.

بذرافکن گفت: در این طرح دروس ریاضی و فارسی ویژه دانش اموزان دوره اول ابتدایی و دروس ریاضی، فارسی و علوم ویژه دانش اموزان دوره دوم ابتدایی تدریس خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم گفت: بیش از ۲۸۶ هزار دانش آموز در دوره متوسطه اول و دوم در این طرح شرکت می کنند

دکتر فرشید قاسمی گفت: این طرح در قالب ۲۱۱پایگاه و ۱۴ هزار کلاس درس در دوره متوسطه در استان برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه این طرح مختص دانش آموزان پایه هفتم تا یازدهم است گفت: ساعات حضور دانش اموزان هم بستگی به دروس انتخابی انها دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه