English

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

نرخ جدید سرویس مدارس سال تحصیلی جدید ابلاغ شد

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اعلام کرد: نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی 1401 – 1402 به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شد.

نرخ جدید سرویس مدارس سال تحصیلی جدید ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان محمد پرورش با اعلام این خبر اظهار کرد: نرخ کرایه در جلسات متعدد کارشناسی در کارگروه ماده ۱۸ به عنوان مبنای فعالیت سرویس های مدارس، بررسی شد و در نهایت مبلغ کارشناسی پیشنهاد شد تا برای طی کردن مسیر قانونی به شورای اسلامی شهر اصفهان تقدیم شود.

وی ادامه داد: در نهایت مبلغ کارشناسی پس از بررسی‌‌های مختلف در کمیسیون حمل و نقل و کمیسیون تلفیق شورا در جلسه علنی مصوب و توسط فرماندار اصفهان به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شد.

این مقام مسئول افزود: بر این اساس نرخ‌های جدید سرویس‌های مدارس به شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزی ابلاغ و شرکت‌ها بر اساس نرخ جدید شروع به جذب راننده می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه مهمترین موضوع برای شرکت‌های حمل نقل و رانندگان نرخ کرایه است گفت: ۴۶ شرکت حمل و نقل دانش‌آموزی در شهر اصفهان وجود دارد که در امر سرویس دهی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.

پرورش اضافه کرد: از تمامی افرادی که تمایل دارند در حوزه سرویس مدارس فعالیت کنند، دعوت می‌شود به شرکت‌های سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه