English

هادی منوچهری خبر داد:

معاینه فنی رایگان تاکسی ها از روز هوای پاک تا ششم بهمن

​مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان از اجرای طرح معاینه فنی رایگان تاکسی ها از روز هوای پاک تا ششم بهمن ماه خبر داد.

معاینه فنی رایگان تاکسی ها از روز هوای پاک تا ششم بهمن

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی منوچهری گفت: سازمان تاکسیرانی، طرح معاینه فنی رایگان تاکسی‌ها و خودروهای آژانس‌های اصفهان را به مدت یک هفته، برای رسیدن به هوایی پاک اجرایی می کند.

وی در این باره اظهار کرد: به مناسبت روز هوای پاک، رانندگان تاکسی‌ها و آژانس‌های تحت نظارت سازمان تاکسی‌رانی می‌توانند با ارائه کارت شهری معتبر به صورت رایگان از تاریخ ۲۹ دی‌ماه تا ششم بهمن ماه سال‌جاری از این خدمات در مرکز معاینه فنی تاکسی‌رانی استفاده کنند.

منوچهری تعداد تاکسی‌ها وآژانس‌های شهر اصفهان را حدود ۱۳ هزار دستگاه برشمرد و افزود: برای خودروهای عمومی پلاک «ت» پس از گذراندن یک سال و خودروهای پلاک سفید (آژانس) دو سال پس از تولید باید کارت معاینه فنی دریافت شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اضافه کرد: رانندگان خودروهای فعال در حوزه حمل و نقل عمومی پلاک «ت» با گذشت ۱۰ سال پس از تولید، موظف هستند هر شش ماه یک‌بار و در مواقع خاص، سه ماه یک‌بار معاینه فنی دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه