English

ثبت نام رانندگان سرویس مدارس/افزایش ۴۰ درصدی نرخ سرویس مدارس

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری یزد گفت: پس از ثبت نام‌ دانش آموزان تا ۱۵ شهریور ماه، لیست رانندگان و شرکت‌ها در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

ثبت نام رانندگان سرویس مدارس/افزایش ۴۰ درصدی نرخ سرویس مدارس

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فعالی رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری یزد گفت: رانندگان متقاضی علاوه بر ثبت نام در سامانه سپند باید با مراجعه به سازمان حمل و نقل و ارائه مدارکی از طریق مراجع امنیتی، صلاحیت آن‌ها نیز تایید شود و امسال دولت سهمیه بنزینی نیز برای رانندگان سرویس در نظر گرفته است.

مهدی فعالی اضافه کرد: در رابطه با نرخ سرویس مدارس نیز باید نرخ در کارگروه ماده ۱۸ مشخص شود که طبق نظر اعضای این کارگروه برای امسال یک درصدی نسبت به سال گذشته در حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد افزایش نرخ موافقت شده است.

وی افزود: هزینه سرویس مدارس در چند نوبت است که براساس مسافت است و برای مسافت‌های کم ۳۵ درصد و برای بقیه تا ۴۰ درصد افزایش نرخ است.

فعالی ادامه داد: والدین در مدارس ثبت نام سرویس را انجام می‌دهند و در صورت مشکل به آموزش و پرورش مراجعه کنند، پس از ثبت نام‌ها تا ۱۵ شهریور ماه، لیست رانندگان و شرکت‌ها در اختیار مدارس قرار می‌گیرد تا حوزه سرویس مدارس پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا بار دیگر کار خود را آغاز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه