English

شهریار نوری زاده اعلام کرد؛

پیشرفت ۲۷ درصدی ساخت منازل در مناطق زلزله زده غرب هرمزگان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان گفت: در حال حاضر ۴۵۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله غرب استان در حال ساخت است که ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت ۲۷ درصدی ساخت منازل در مناطق زلزله زده غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شهریار نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان افزود: زلزله غرب هرمزگان به خانه های مسکونی ۲۱ روستا در هرمزگان آسیب زد که اکنون در همه این روستاها یک‌هزار و ۱۹۶ واحد ساخته می شود.

وی بیان داشت: البته تاکنون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعتبارات را به هیات دولت ارسال نکرده است که در صورت تصویب اعتبارات در مدت زمان ۹ ماه، ساخت همه واحدهای مسکونی به پایان می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه پیمانکاران در همه مناطق زلزله زده به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند تا به سرعت ساخت خانه‌ها به پایان برسد، اظهارداشت: در صورت تامین نشدن اعتبار در چند روز آینده، در روند ساخت و ساز با مشکل روبرو می‌شویم.

نوری زاده گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جزو نخستین نهادی است که آماده خدمات رسانی به زلزله زدگان بوده و تا آخرین لحظه و احداث واحد های روستایی در کنار این قشر خواهد بود .

گفتنی است؛ بامداد شنبه ۱۱ تیرماه دو زلزله بزرگ به قدرت ۶٫۱ و ۶٫۳ در شهرستان‌های بندرخمیر و بندرلنگه رخ داد و این زمین لرزه به ۲۱ روستا خسارت وارد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه