English

هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و گرد و غبار هشدار سطح زرد صادر کرد

اداره کل هواشناسی خوزستان روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای نسبت به جنوبی شدن جریانات جوی، افزایش رطوبت و وقوع گرد و غبار همرفتی از روز دوشنبه هفته جاری در استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

 هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و گرد و غبار هشدار سطح زرد صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: جنوبی شدن جریانات جوی و افزایش رطوبت در بعدازظهرها و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری از روز دوشنبه تا جمعه هفته جاری برای خوزستان پیش بینی می‌شود به گونه‌ای که نوع مخاطره شامل افزایش رطوبت در بعدازظهرها، شرایط همرفتی و ابرناکی و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده، تندباد لحظه‌ای و گرد و غبار همرفتی و موقتی است.

بر اساس این اطلاعیه افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی، مرکزی و غربی خوزستان، رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و جنوب شرقی و به صورت نقطه‌ای و محلی در دیگر مناطق استان، و تندباد لحظه‌ای و گرد و غبار همرفتی و موقتی به ویژه در مناطق شرقی، جنوبی و مرکزی خوزستان پیش بینی می‌شود.

 در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۴۸.۵ و ایذه با ۲۱.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان بودند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۴۷.۷ و حداقل ۲۸.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

هفته گذشته نیز پدیده شرجی بر بیشتر نقاط خوزستان حاکم بود و میزان رطوبت در برخی نقاط استان از ۹۰ درصد عبور کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه