English

گرد و غبار در خوزستان تا اواخر وقت امروز دوشنبه رقیق تر می‌شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: توده گرد و غبار عراقی که از روز شنبه خوزستان را فرا گرفته تا اواخر وقت امروز دوشنبه رقیق‌تر خواهد شد.

گرد و غبار در خوزستان تا اواخر وقت امروز دوشنبه رقیق تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد: در بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، گرد و غبار منتقل شده به خوزستان طی اواخر وقت امروز رقیق تر خواهد شد اما به طور کلی اثرات گرد و غبار در بیشتر نواحی استان سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا می‌شود.

وی افزود: تا اوایل هفته آینده روند نسبی افزایش دما در خوزستان پیش بینی می‌شود. تا اواخر وقت امروز دوشنبه نیز شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دزفول با ۴۵.۳ و ایذه با ۲۱.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند.حداکثر دمای اهواز در این مدت ۴۴.۹ و حداقل ۲۹.۳ درجه سانتیگراد گزارش شد.

گرد و غبار از روز شنبه هفته جاری سراسر خوزستان را درگیر کرده است.اداره کل هواشناسی خوزستان دیروز در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود گرد و خاک به استان از اوایل وقت یکشنبه تا اواخر وقت دوشنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

 صبح امروز کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای خوزستان ادارات و دستگاه‌های اجرایی چهار شهرستان شامل دزفول، اندیمشک، شوش و کرخه را تعطیل و فعالیت مابقی شهرستان‌ها را طبق روال عادی اعلام کرده بود. با توجه به تغییر ناگهانی شرایط جوی و افزایش غلظت گرد وغبار و پایداری هوا ساعت کاری همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان امروز دوشنبه ۱۳ تیر تا ساعت ۱۲ اعلام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه