English

مدیرعامل آبفا مازندران:

بیش از ۶۸ هزار خانوار مازندرانی از خدمات آب و فاضلاب بهره مند می شوند

مدیرعامل آبفا مازندران از افتتاح 26 پروژه آب و فاضلاب در استان با بهره مندی 68120 خانوار و آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه دیگر طی گرامیداشت ایام هفته دولت خبر داد.

بیش از 68 هزار خانوار مازندرانی از خدمات آب و فاضلاب بهره مند می شوند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بهزاد برارزاده مدیرعامل آبفا مازندران با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: 22 پروژه آبرسانی با عملیات فیزیکی شامل اجرای خط انتقال و شبکه توزیع به طول بیش از 150 هزار متر، حفر و تجهیز 11 حلقه چاه با آبدهی 231 لیتر در ثانیه، احداث 13 باب مخازن ذخیره به حجم 2420 مترمکعب با اعتباری بالغ بر 932 میلیارد ریال و بهره مندی 42 هزار خانوار طی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به پروژه های افتتاحی بخش فاضلاب، ادامه داد: 4 پروژه فاضلاب نیز طی این هفته با اجرای شبکه اصلی و فرعی فاضلاب به طول 9.151 متر، نصب و راه اندازی بوگیر بخش آشغالگیر و دانه گیر و لجن مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب ساری با صرف اعتباری افزون بر 174 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده که 26.110 خانوار از مزایای این پروژه ها برخوردار می شوند.

مدیرعامل آبفا مازندران از آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه در بخش آب و فاضلاب طی هفته دولت خبر داد و افزود: عملیات اجرایی 6 پروژه آبرسانی با اعتبار پیش بینی شده به مبلغ 108 میلیارد ریال با بهره مندی 4500 خانوار شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای 3 پروژه فاضلاب گفت: عملیات اجرایی این پروژه ها با اعتبار پیش بینی شده به مبلغ 600 میلیارد ریال و بهره مندی 12 هزار خانوار طی هفته دولت آغاز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه