English

احمد مرادی:

قصور مدیران در تکمیل پروژه های ورزشی پذیرفتنی نیست

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زمان‌ بر شدن تکمیل پروژه های عمرانی موجب تحمیل هزینه های چند برابری تکمیل پروژه و گلایه‌مندی مردم میشود گفت: هرگونه قصور و کوتاهی در عدم تکمیل این پروژه ها قابل پذیرش نیست.

قصور مدیران در تکمیل پروژه های ورزشی پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، طی نشست مشترک احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس با مدیران کل دیوان محاسبات و ورزش و جوانان هرمزگان مشکلات تامین اعتبار و موانع قانونی تسریع در اجرای پروژه های عمرانی حوزه ورزش و جوانان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

احمد مرادی در این نشست ضمن بیان اهمیت گزارش تفریغ بودجه دیوان محاسبات در تصمیم گیری های بودجه‌ای مجلس از تلاش های پرسنل دیوان محاسبات در ارائه گزارش پیش از موعد این دیوان تشکر و قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه زمان‌ بر شدن تکمیل پروژه های عمرانی موجب تحمیل هزینه های چند برابری تکمیل پروژه و گلایه‌مندی مردم میشود، گفت: طی پیگیری های انجام شده از وزرای نفت و ورزش و جوانان طی چند سال اخیر تاکنون اعتبارات قابل توجهی به بخش ورزش هرمزگان تخصیص داده شده که پیش از آن سابقه نداشته، اما متاسفانه زمان بر شدن روال قانونی جذب این اعتبارات در پروژه های استان تکمیل پروژه‌های ورزشی استان را با تاخیر مواجه نموده و مردم شهر ها و روستاهای استان را از بهره برداری از این اماکن محروم نموده است؛ هرگونه قصور و کوتاهی در عدم تکمیل این پروژه ها قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به وظایف صنایع مختلف استان در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت: مسئولیت اجتماعی صنایع در هرمزگان هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است و نمی‌توان این وظیفه را فقط در حوزه چند شرکت محدود کرد، تمامی صنایع استان موظف هستند در کنار بهره‌مندی از مزایای سرمایه گذاری در هرمزگان، به همان نسبت در حوزه مسئولیت های اجتماعی ایفای نقش کنند که در این زمینه نیاز به پیگیری مستمر و همراهی بیشتر دستگاه های نظارتی است.

ابراهیم مرادیان مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات نظارتی دیوان محاسبات گفت: دیوان محاسبات به عنوان نهاد نظارتی مجلس در کنار اقدامات نظارتی مشاوره های پیشگیرانه به مدیران را در اولویت کاری خود دارد و با حساسیت نحوه جذب اعتبارات را رصد میکند و اجازه نخواهد داد بر اثر کم کاری مدیران جذب اعتبارات استان با مشکل مواجه شود.

بیشتر بخوانید: 

فولاد هرمزگان نماد یک بنگاه اقتصادی پایبند به ایفای مسئولیت های اجتماعی است

 

وی همچنین از تدوین شیوه نامه مسئولیت های اجتماعی صنایع خبر داد و گفت: این شیوه نامه با استفاده از تجربه استان های موفق تدوین شده و بزودی نهایی خواهد شد.

در پایان این نشست نیز مقرر شد تا اداره کل ورزش و جوانان با احصا موانع و مشکلات تکمیل پروژه های ورزشی طی نشست مشترک با دیوان محاسبات راهکارهای قانونی رفع موانع موجود را بررسی و نسبت به تسریع در اجرای روند پروژه های عمرانی استان اقدام نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه