English

حسن کروبیان:

طرح آبرسانی به ۶ شهر در استان اردبیل اجرا می شود

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: آبرسانی به 6 شهر در سطح استان اردبیل در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست اجراست.

طرح آبرسانی به 6 شهر در استان اردبیل اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسن کروبیان ، نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در قالب طرح جهاد آبرسانی هم اکنون طرح های آبرسانی به شهرهای اردبیل، خلخال، نمین، عنبران، مشگین شهر و تازه کند در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه در شمال استان تصفیه خانه تازه کند با ظرفیت ۱۱۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا می باشد گفت: در جنوب استان آبرسانی خلخال در قالب سه پروژه خط انتقال آب از سد بفراجرد به تصفیه خانه خلخال، خط انتقال به زون سه خلخال از مخازن توسعه و اجرای عملیات تصفیه خانه خلخال به ظرفیت ۲۸۵ لیتر در ثانیه اجرا می شود.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی شرکت آب منطقه ای اردبیل می گوید: طرح آبرسانی اردبیل نیز در قالب سه پروژه تکمیل زون اردبیل، ارتقای کیفی تصفیه خانه اردبیل و تکمیل آبگیر سد اردبیل، ژئوفیزیک چاه و چاههای داخل شهر اردبیل در حال اجراست.

کروبیان با اشاره به آخرین وضعیت طرح آبرسانی نمین و عنبران نیز گفت: این طرح با هدف تامین آب شرب و بهداشت نمین و عنبران با ظرفیت ۱۶۷ لیتر درثانیه برای جمعیت ۳۳ هزار نفر با پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصد در حال اجرا می باشد.

وی افزود: آبرسانی مشگین شهر نیز در قالب سه پروژه  انتقال آب از سد احمد بیگلو به تصفیه خانه مشگین شهر، اصلاح آبگیر خیاوچای و اجرای بای پس در محل رانش در دست اجراست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه