English

رئیس هیات فوتبال البرز:

شرایط برای میزبانی لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج فراهم است

رئیس هیات فوتبال البرز گفت: اگر مسئولین البرز با حضور تیم پیکان تهران در این استان موافقت کنند، ما مشکلی برای میزبانی تیم‌های لیگ برتری در استادیوم انقلاب کرج نخواهیم داشت.

شرایط برای میزبانی لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج البرز، منصور بیک وردی اظهارکرد: اگر مسئولین ارشد استان با حضور تیم پیکان تهران برای انجام بازی‌های خانگی در استادیوم انقلاب کرج موافقت کنند، این تیم بازی‌های خانگی خودرا در کرج برگزار خواهد کرد.

 بیک وردی گفت: اینکه بگویم حضور تیم پیکان در البرز منتفی شده هنوز قطعیت پیدا نکرده است، مدیران باشگاه پیکان تهران در حال رایزنی با مسئولین ارشد استان هستند تا در صورت فراهم شدن شرایط بازی های خانگی خود را در این استان انجام دهند.

رئیس هیات فوتبال البرز تصریح کرد: به غیر از تیم پیکان تیم چادرملو یزد از تیم‌های دسته یک فوتبال کشور نیز خواهان حضور در استان البرز است.

بیک وردی با بیان اینکه باشگاه پیکان تهران باید تابع شرایط استان البرز باشد و در تمامی زمینه‌ها از بازیکنان بومی هم در تیم‌های پایه و هم در تیم‌های بزرگسالان استفاده کند گفت: اگر مسئولین استان با حضور تیم پیکان تهران در این استان موافقت کنند، ما مشکلی برای میزبانی تیم‌های لیگ برتری در استادیوم انقلاب کرج نخواهیم داشت.

 رئیس هیات فوتبال البرز در ادامه به برگزاری لیگ فوتبال بانوان برای اولین بار در سطح کشور در استان البرز اشاره گفت: این لیگ برای اولین بار در سطح کشور با حضور چهار تیم در استان البرز در حال برگزاری است، دور رفت مسابقات به پایان رسیده و به زودی دور برگشت لیگ فوتبال بانوان نیز آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه