English

ورزشگاه انقلاب کرج در حال تخریب است

رئیس هیات فوتبال استان البرز گفت: اگر بودجه‌ای برای تعمیر و نگهداری دو مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج و شریعتی تخصیص داده نشود تا سه سال آینده شاهد از بین رفتن این مجموعه‌ها خواهیم بود .

ورزشگاه انقلاب کرج در حال تخریب است

به گزارش خبرگزاری موج البرز، منصور بیک وردی ، در خصوص عدم رسیدگی به زمین چمن ورزشگاه انقلاب کرج گفت: با توجه به عدم بازگشت هزینه‌های واریزی ورزش استان به خزانه دولت و به جهت تامین و نگهداری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج با بررسی‌های صورت گرفته تصمیم بر این شد تا برای تامین هزینه‌های نگهداری این مجموعه دو تیم هوادار و پیکان تهران بازی‌های خود را در ورزشگاه انقلاب کرج انجام دهند .

 وی افزود: از جهتی همزمانی بازهای تیم‌های بومی از جمله ستارگان سیمرغ، وحدت اغشت و شهدای رزکان کرج  و همچنین تیم‌های لیگ برتری بانوان در استادیوم انقلاب کرج که بعضا بازی‌ها با فاصله دو روز انجام می‌شود؛ باعث شد تا فشار زیادی به زمین انقلاب وارد شود .

وی بیان کرد: در حال حاضر به دلیل حضور تیم ملی بانوان ایران در مسابقات آسیایی به مدت یک ماه بازی‌های بانوان انجام نخواهد شد و از جهتی اتمام بازی‌های تیم پیکان و انجام دو بازی دیگر برای تیم هوادار، پیمانکار زمان مناسبی برای احیا چمن زمین انقلاب کرج خواهد داشت تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این مجموعه ورزشی در کرج باشیم .

رئیس هیات فوتبال استان البرز افزود: در صورتی که توافقاتی صورت بگیرد تیم هوادار به عنوان تیم هوادار البرز بازی‌های خود را در این ورزشگاه میزبانی و به عنوان نماینده استان البرز در مسابقات لیگ برتر کشور حضورخواهد یافت.

 منصور بیک وردی در ادامه افزود: هیچ تخصیص اعتباری برای نگهداری ورزشگاه شریعتی و انقلاب کرج وجود ندارد.  اگر این مجموعه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود دیگر نمی‌توانیم امتیازاتی به تیم‌های استانی برای انجام بازی‌های خانگی بدهیم .

 وی با بیان اینکه هیات فوتبال هیچ منبع درآمدی ندارد تا بتواند نگهداری زمین انقلاب را برعهده بگیرد گفت: ورزشگاه شریعتی کرج در اختیار هیات فوتبال استان است و در دو زمین شماره یک و دو این مجموعه مسابقات لیگ سه، مسابقات بانوان و داخلی استان انجام می‌شود.

رئیس هیات فوتبال استان تصریح کرد: تمامی این مجموعه‌ها جزو سرمایه‌های ملی کشور و استان محسوب می‌شوند، هزینه‌های بالایی برای ساخت آنها صورت گرفته و اگر بودجه مناسبی برای نگهداری این مجموعه‌ها اختصاص نیابد بدون شک ظرف مدت دو الی سه سال آینده شاهد از بین رفتن این مجموعه‌ها خواهیم بود .

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه