English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

رسانه‌ها در سطح استان و کشور مطلوب عمل کرده‌اند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: قطعا اگر اصحاب رسانه نباشند اقدامات سازمان‌ها یا نهادها نمودی در جامعه ندارد.

رسانه‌ها در سطح استان و کشور مطلوب عمل کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد اظهار داشت: رسانه‌ها تاثیر شگرفی در جامعه دارند و قطعا اگر اصحاب رسانه نباشند اقدامات سازمان‌ها یا نهادها نمودی در جامعه ندارد و هر سازمان ارتباط مؤثر با رسانه نداشته باشد به حاشیه می رود.

اسدی تصریح کرد: خوشبختانه رسانه‌ها در سطح استان و کشور مطلوب عمل کرده‌اند و تمامی حوادث و اتفاقات استان بسرعت توسط رسانه ها منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه کار رسانه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمتر از ایثار و شهادت نیست، خاطرنشان کرد: همانگونه که شهداء متعلق به قشر خاصی نیستند، بنیاد شهید نیز متعلق به همه آحاد از جمله اصحاب رسانه است.

جمالی در ادامه به موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی مشغول در نهادها و ادارات اشاره کرد و گفت: بسیاری از مدیران در این زمینه همکاری لازم را به عمل آورده‌اند اما برخی از شرکت‌های نفتی به این مهم توجه نداشته اند که رایزنی‌ها و پیگیری ها در این خصوص انجام می‌شود.

وی در پایان افزود: به منظور تکریم خانواده شهدا و ایثارگران طی ماه‌های گذشته ۷هزار و ۲۰۰ سرکشی از این خانواده‌ها انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه