English

آیدین مرادی خبر داد؛

جابجایی ۱۸۰ هزار تن کالا از شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: 180 هزار تن کالا از شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز جابجا شده است.

جابجایی 180 هزار تن کالا از شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، آیدین مرادی ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد در بازدید از شرکت حمل ونقل پارس آباد با بیان اینکه وضعیت حمل ونقل کالا در این شهرستان کاملا عادی و روان است گفت: 14 شرکت در حوزه حمل ونقل کالا در شهرستان پارس آباد در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی عمده کالاهای حمل شده را سیمان، گندم، پنبه، آب معدنی، ام دی اف، نوشابه و انواع محصولات کشاورزی برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد بیان کرد: در مدت یاد شده 25 هزار برگ بارنامه نیز در شهرستان پارس آباد صادر شده است.

مرادی در 4 ماهه گذشته از جابجایی حدود 46 هزار نفر مسافر در این شهرستان خبرداد و گفت: این تعداد جابجایی مسافر در قالب 7 هزار و 565 سفر اتفاق افتاده است.

وی افزود: این تعداد مسافر توسط 40 دستگاه اتوبوس و 60 دستگاه سواری از شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز جابجا شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد در جهت ارتقای ایمنی راهها و تسهیل در عبور و مرور استفاده از 240 تن آسفالت لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان را در 4 ماهه گذشته یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده راهداران 5 هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت اجرا کرده اند.

مرادی با هدف آگاهی و انتقال صحیح اطلاعات به رانندگان به نصب 450 عدد علائم ایمنی در راههای اصلی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در 4 ماهه گذشته 32 عدد بنر اطلاعاتی و هشداری در جاده های شهرستان پارس آباد و اصلاندوز نصب شده است.

وی نگهداری 2 هزار متر طول روشنایی،127 عدد از پایه چراغ های چشمک زن،آشکارسازی 945 مورد پلها و نقاط پربرخورد با دپوی مصالح، انجام هزار و 700 متر مکعب لایروبی پلهای با دهانه بیش از ده متر و انجام 300 متر مکعب عملیات پاکسازی نخاله و زباله از حریم راه را از دیگر اقدامات مهم راهداران در شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه