English

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در دومین گردهمایی روسای ادارات:

مدیریت جهادی اولویت کار مدیران آموزش و پرورش باشد

دومین گردهمایی مشترک شورای معاونان اداره کل با مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ایلام برگزار شد.

مدیریت جهادی اولویت کار مدیران آموزش و پرورش باشد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یارانشان باوفایش اظهار داشت: کار در آموزش و پرورش باید به سمت و سوی  مدیریت جهادی، کارآمدی و موثر  پیش رود. وی اضافه کرد؛ باید هنر حل مسئله در مواجهه با مشکلات در وجود مدیران باشد تا مرتفع شدن مسائل با کمترین حاشیه همراه شود.

درویشی با اشاره به شرایط مختلف مدیریتی برای روسای ادارات افزود: در مناسبات اداری حفظ جایگاه و شأن مدیریت در دستگاه از وظایف مدیران است که باید رعایت گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ادامه داد: انتظار از روسا این است که در انتصابات و تغییرات زیرمجموعه‌‌های خود نهایت دقت و رعایت جوانب امر و اولویت جوانان را مدنظر قرار دهند.

مدیریت منابع مالی و مدیریت مصرف، شفاف‌سازی در تصمیمات، اخذ اعتبارات از نهاد‌های مختلف و رایزنی با فرمانداران، تلاش برای گسترش  جهاد تبیین در مدارس، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته، توجه به ساحت‌های مختلف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  و..... از دیگر مواردی بود که مدیر کل آموزش و پرورش استان با مدیران شهرستان ها و مناطق مطرح نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه