English

اجرای طرح گشت مشترک مبارزه با قاچاق قطعات خودرو در کردستان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: طرح گشت مشترک مبارزه با کالا قاچاق، تقلبی و ناایمن لوازم یدکی و قطعات خودرو به مدت 5 روز در استان کردستان اجرا می شود.

اجرای طرح گشت مشترک مبارزه با قاچاق قطعات خودرو در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بختیار خلیقی پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگو با رسانه های کردستان اظهار کرد: طرح گشت مشترک مبارزه با کالای قاچاق تقلبی و ناایمن لوازم یدکی و قطعات خودرو به مدت 5 روز در کردستان اجرا می‌شود.

وی افزود: پیروامون مبارزه با قاچاق کالا با ایجاد وحدت رویه همزمان با سراسر کشور برنامه زمان‌بندی گشت مشترک بازدید و بازرسی ویژه از 15 تا 20 ماه جاری در استان اجرا می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: در قالب این طرح از  55 قلم قطعات یدکی خودرو در واحدها عرضه کنند بازدید خواهد شد.

خلیقی با بیان اینکه در مرحله اول طرح عملیات جمع‌آوری لوازم یدکی قاچاق و تقلبی باید تولید کنندگان، واردکنندگان، توزیع کنندگان و خرده فروش‌ها در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام کنند.

وی از برخورد قاطع با قاچاق لوازم یدکی در استان خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مالکان خودرو وجود لوازم یدکی قاچاق و بدل در بازار است که باعث شده رانندگان گاهی چندین مرتبه اقدام به تعویض قطعه مستهلک شده کنند در همین راستا مبارزه جدی با قاچاق لوازم یدکی در کشور و استان کلید خورده است.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، همکاری همه دستگاه‌های مرتبط با مبارزه با کالای قاچاق برای برخورد با عرضه قطعات قاچاق خودرو در سطح بازار و بازرسی فروشگاه‌ها ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه