English

محمدعلی مجتهدی‌نیا:

۵۵ قلم کالای لوازم یدکی شناسنامه‌دار می‌شود

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل از شناسه‌دار شدن ۵۵ قلم کالای لوازم یدکی در سطح عرضه تا ۱۵ مرداد خبر داد.

۵۵ قلم کالای لوازم یدکی شناسنامه‌دار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمدعلی مجتهدی‌نیا ، دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل در نشست هماهنگی مدیران استانی و فرمانداران گفت: در صورت بی توجهی به این ۵۵ قلم کالای لوازم یدکی ، این اقلام کالای قاچاق تلقی خواهند شد.

وی افزود: امسال ستاد و دبیرخانه کمیسیون استان متمرکز بر پنج قلم کالای اولویت‌دار هدف در سطح عرضه شامل لوازم یدکی و خانگی، دخانیات، پوشاک و منسوجات و دارو و مکمل است که به ترتیب همه اقلام باید در سال‌جاری کد شناسه و رهگیری دریافت کنند.

دبیر کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اردبیل با اشاره به رسالت‌ها، ماموریت‌ها و وظایف قانونی تمام دستگاه‌ها گفت: عمده رسالت دبیرخانه کمیسیون استان سرلوحه قرار دادن فرمان حکیمانه مقام معظم رهبری و ابلاغ دستورالعمل ۹ ماده‌ای پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز رئیس‌جمهور است.

مجتهدنیا با تشریح اصلاحیه قانون، به وظایف دستگاه‌ها اشاره و خواستار اجرای صحیح قوانین به نفع مردم، مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شد.

بر اساس آمارهای موجود،  استان اردبیل برغم مرزی بودن کمترین آلودگی را در بحث قاچاق کالا و ارز  در بین استان‌های کشور دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه