English

کشف ۲ محموله کالای قاچاق در البرز

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز اعلام کرد: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان یک انبار دپوی کالای قاچاق در منطقه ماهدشت کرج کشف شد.

کشف ۲ محموله کالای قاچاق در البرز

به گزارش خبرگزاری موج البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی  روز یکشنبه اظهارداشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر نگهداری مقدار قابل‌توجهی کالای قاچاق در یک انبار در ماهدشت کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع ، با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا  چهارتن روغن خوراکی، ۳۹ تن شکر و ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه را ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

گودرزی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

توقیف خودرو حامل دستگاه سونوگرافی قاچاق در ساوجبلاغ 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز نیز از کشف یک دستگاه سونوگرافی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

سرهنگ بیژن جنتی  اظهارداشت: ظهر روز گذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ در حین گشت زنی در آزادراه کرج - قزوین به یک دستگاه خودرو پراید وانت مشکوک و دستور توقف و را صادر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو یک دستگاه سونوگرافی قاچاق ارزش ۲۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به همراه کالای مکشوفه به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

 جنتی در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید، پلیس با بکارگیری توان حداکثری خود سعی دارد تا از طریق مبارزه با قاچاق به حرکت چرخ های تولید کشور کمک کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه