English

البرز رتبه نخست کشوری در قاچاق

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از سهم 62 درصدی البرز در حوزه قاچاق در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

البرز رتبه نخست کشوری در قاچاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رامین ربیعی پیش از ظهر بیست و یکم تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به رتبه ویژه استان البرز در کشف کالای قاچاق گفت: طی سه ماه نخست سال جاری بازرسین سازمان صمت البرز در قالب گشتهای مستقل و تلفیقی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، موفق به انجام 931 مورد بازرسی و تشکیل 166 پرونده در این زمینه شدند.

وی درباره ارزش ریالی کشفیات قاچاق کالا در بهار سال 99 جاری تصریح کرد: در این بازه زمانی ارزش ریالی کشفیات به ظن قاچاق 746 میلیارد ریال برآورد می شود که پس از تحویل به سازمان اموال تملیکی، پرونده های متشکله آن به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: عمده کالای مکشوفه قاچاق در رده اقلام خوراکی، البسه، آرایشی، بهداشتی، طلا، جواهر، دارو و سیگار قرار می گیرد.

وی در ادامه ارزش ریالی کشفیات قاچاق و ظن به قاچاق کل کشور را یک هزار و 212 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان 746 میلیارد ریال آن مربوط به کشفیات استان البرز است و این یعنی 62 درصد این کشفیات، مختص به استان البرز است. از این رو در بخش ریالی کشفیات قاچاق و ظن به قاچاق، استان البرز رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه