English

حسن رضایی فر خبر داد؛

حادثه ترکیدگی لاستیک یک هواپیما در فرودگاه مشهد

مدیرکل دفتر سوانح سازمان هواپیمایی کشور بیان کرد: ٢ لاستیک عقب هواپیمای شرکت سپهران به دلیل نقص فنی در چرخ، هنگام ورود به پارکینگ فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ترکید اما به هیچ مسافری آسیب نرسید.

حادثه ترکیدگی لاستیک یک هواپیما در فرودگاه مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن رضایی فر مدیرکل دفتر سوانح سازمان هواپیمایی کشور در خبری اعلام کرد: سانحه دیروز ترکیدگی لاستیک هواپیما ی شرکت سپهران در فرودگاه مشهد به خاطر مشکل فنی بود و این موضوع هیچ ربطی به فرودگاه نداشته و به نگهداری و تعمیر هواپیما بازمی گردد.

رضایی فر این سخنان را در جریان بازدید از فرودگاه مشهد و جلسه بررسی حادثه هواپیمایی سپهران عنوان کرد و ادامه داد: تعداد حوادث و رویدادهایی که در فرودگاه مشهد اتفاق افتاده را باید با توجه به تعداد پروازها مقایسه کرد  البته سازمان هواپیمایی کشوری به دنبال مقصرسازی نیست و فقط به دنبال پیشگیری است.

مدیرکل دفتر سوانح سازمان هواپیمایی کشور همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد: در خصوص فرودگاه مشهد به عنوان دومین فرودگاه پرتردد سازمان هواپیمایی کشوری وظایف جدی را به عهده دارد.

وی متذکر شد: فرودگاه مشهد یکی از فرودگاه های  بزرگ کشور است، پس از  رویدادهای اخیر در مشهد اطلاعات جمع آوری شد و مواردی که باید رعایت شود، اعلام شد.

رضایی فر در خاتمه خاطرنشان کرد: فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد استانداردهای حرفه‌ ای را ارتقا دهد و مطابق با قوانین بین المللی فرودگاهی در سطح خاورمیانه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه