English

رییس سازمان هواپیمایی کشور در پاسخ به موج

افزایش پرواز به فرودگاه های کوچک در دستور کار است

علی عابدزاده گفت: در آینده پروازهای به فرودگاه های کوچک و افزایش توان ساخت لاستیک برای انواع هواپیماها به عنوان برنامه های توسعه ای در دستور کار است.

افزایش پرواز به فرودگاه های کوچک در دستور کار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رییس سازمان هواپیمایی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اینکه افزایش نرخ ارز و تشدید تحریم ها روی صنعت هواپیمایی تاثیر زیادی گذاشته است، گفت: در حال حاضر چند رویکرد وجود دارد، نخست باید به دنبال شرایط موجود و سپس ارتقا و توسعه این صنعت باشیم، از آنجایی که پیش از این از تحریم ها عبور کرده ایم، امروز با دانش بالاتر از دوره قبل تحریم ها راحت تر می توانیم موانع را پشت سر بگذاریم. 

علی عابدزاده در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره اقدامات این سازمان برای توسعه صنعت هواپیمایی کشور، گفت: یکی از برنامه های توسعه ای کشور افزایش پرواز در فرودگاه های کوچک تر و تقویت توان تعمیراتی و ساخت برخی از تجهیزات است که امروز ساخت لاستیک هواپیما در حال انجام است و به دنبال توسعه ساخت آن برای همه مدل های هواپیما هستیم.

او با بیان اینکه هیچ کشوری تاکنون برای هواپیماهای ما محدودیت ایجاد نکرده است، افزود: در سال های گذشته به دنبال توسعه خطوط هوایی ها و رضایت مندی مشتری بوده ایم، به همین دلیل مجوز فعالیت به چند شرکت برای فعال سازی فرودگاه های کوچک کشور  داده ایم.

او درباره محدودیت سن ناوگان تصریح کرد: در حال حاضر محدودیت های تحریم مانع از واردکردن هواپیما با سن کم می شود. از طرف دیگر بیش از سی سال صنعت هواپیمایی کشور بد مدیریت شد و حتی عوارض ناشی از فضای بد اقتصادی نیز روی ناوگان تاثیر گذاشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه