English

عزم جدی شورای شهر رشت برای رساندن رشت به جایگاه اولین ها

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: منتخبین مردم رشت در شورای ششم برای رفع مشکلات و رساندن شهر به جایگاه اولین ها، عزمی جدی دارند.

عزم جدی شورای شهر رشت برای رساندن رشت به جایگاه اولین ها

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در چهل و نهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: برای شهادت حسین (ع) حرارتی در قلبهای مؤمنان است که هرگز سرد نمی شود.

وی با بیان اینکه محرم در درون خود درسهای پیدا و پنهان فراوانی دارد افزود: عدالت خواهی و آزادگی امام حسین (ع) قرن هاست که در این کره خاکی زنده است و در این ایام پیر و جوان و زن و مرد سعی می کنند با هر عقیده ای در حد وسع خود گامی کوچک برای زنده نگاه داشتن این قیام بزرگ بردارند .

کارگرنیا با تاکید به اینکه از سازمان فرهنگی انتظار داریم با هیات های عزاداری همراهی داشته باشد بیان کرد: همچنین از سازمان سیما و منظر شهرداری رشت نیز انتظار دارم نسبت به سیاهپوش کردن شهر و اقدامات مورد نیاز در این ماه اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نهم مرداد مصادف با روز اهدای خون تصریح کرد: اهدای خون اقدامی خداپسندانه است که موجب حیات مجدد انسان ها می شود.

کارگرنیا به ارسال نامه ای از سوی فرمانداری رشت پیرامون انتخابات هیات رئیسه شورای رشت اشاره کرد و گفت: یک سال از عمر شورای رشت با تمام فراز و نشیب‌هایش سپری شد و به عنوان منتخبین مردم رشت در شورا در تمام این مدت تلاش کردیم تا با کوتاه کردن دست نااهلان از بیت المال ، برای پیشبرد اهداف عالیه و توسعه رشت گام برداریم.

وی با تاکید به اینکه شورای ششم رشت برای خدمت به شهروندان و رفع مشکلات عزم جدی دارد افزود:
در این راه مشکلاتی نیز وجود داشت و معتقدیم باید برای تحقق شهر اولین ها برای بهترین ها تلاشمان را مضاعف کنیم و به واسطه تمامی کم کاریها و دغدغه هایی که موجب تشویش اذهان عمومی شد نیز عذرخواهی می کنم و امیدوارم بتوانیم به نحو شایسته پاسخگوی اعتماد شهروندان شریف باشیم.

کارگرنیا با اشاره به اینکه تمام تلاشمان خدمت صادقانه به شهروندان فهیم رشت است بیان کرد: شورای ششم رشت بر خلاف برخی از شوراهای ادوار گذشته که فقط یک روز را به ملاقات مردمی با شهروندان اختصاص می دادند همه روزه آماده ملاقات و خدمت به شهروندان شریف رشت هستند .

کارگرنیا به موضوع انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: شورای ششم در مرحله نخست نسبت به ابقای شهردار احمدی و پس از آن نیز انتخاب شهردار جدید اقدام کرد و در تمام این مدت تلاش کردیم تا تمامی لوایح ارسالی از سوی شهرداری در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و به نتیجه برسد و پس از این نیز به همین روال عمل خواهیم کرد.

وی با قدردانی از حضور خبرنگاران در پوشش اخبار شورا بیان کرد: ان شاا در مراسمی که متقارن با همان ایام است بتوانیم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یکساله شورای رشت، از زحمات و همراهی رسانه ها نیز قدردانی کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه