English

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت؛

کمبود فرهنگسراها در رشت به خوبی احساس می شود/ نباید در شورا جریانات اصلاح طلبی و اصولگرایی ایجاد شود

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با ابراز گلایه از فقدان فرهنگسرا در رشت گفت: کمبود فرهنگسراها در رشت به خوبی احساس می شود و امیدوارم نسبت به رفع این مشکل نگاه جدی تری معطوف شود.

کمبود فرهنگسراها در رشت به خوبی احساس می شود/ نباید در شورا جریانات اصلاح طلبی و اصولگرایی ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد با قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه عمله شیطان در رشت افزود: برپایی چنین نمایشگاه هایی تاثیرات خوبی در راستای آگاه سازی و رفع بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی دارد.

وی با تاکید به استفاده موضوعی از ظرفیت مشاورین در کمیسیون فرهنگی شورای رشت بیان کرد: در قالب این موضوعیت می توانیم از نقش تاثیرگذار پلیس اجتماعی، تشکلهای دانشجویی ، هنرمندان و ... در راستای رفع معایب موجود و تقویت حوزه فرهنگ استفاده کنیم.

شیرزاد با ابراز گلایه از فقدان فرهنگسرا در رشت گفت: کمبود فرهنگسراها در رشت به خوبی احساس می شود و امیدوارم نسبت به رفع این مشکل نگاه جدی تری معطوف شود.

نباید در شورا جریانات اصلاح طلبی و اصولگرایی ایجاد شود

وی با تاکید بر اینکه نباید در شورا جریانات اصلاح طلبی و اصولگرایی ایجاد شود افزود: باید تمامی ظرفیت های موجود را به منظور توسعه همه جانبه شهر به کار بگیریم.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر به حفظ حرمت و اخلاق مداری توسط شورانشینان تاکید کرد و گفت: انتخابات هیئت رئیسه به اتمام رسیده و همه باید به دور از هر گونه غرض ورزی های شخصی و ... با حفظ اخلاق نسبت به همکاری شورایی رفتار کرده و یقینا انتخابات هیئت رئیسه شورا انتصابی نبوده و باید در کنار یکدیگر و با دوری جستن از رفتارهای غیرمعقول و غیرمنطقی در راستای رفع مشکلات شهر بکوشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه