English

منصور نجف قلیزاده:

۱۰۰ کیلومتر از راه های روستایی اردبیل آسفالت می شود

معاون فنی و راه های روستایی استان اردبیل گفت: 100 کیلومتر از راههای روستایی استان تا پایان فصل کاری امسال آسفالت می شود.

100 کیلومتر از راه های روستایی اردبیل آسفالت می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، منصور نجف قلیزاده، معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از عملیات آسفالت محور ثمرین با بیان اینکه امسال اعتبارات بسیار خوبی برای بهسازی و آسفالت راههای روستایی استان اردبیل در نظر گرفته شده گفت: برای آسفالت راههای روستایی 350 میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه محور سه راهی ثمرین در سال های قبل با مشخصات راه روستایی اجرا شده بود گفت: با تلاش راهداران این محور را با 11متر عرض از راه فرعی روستایی به راه اصلی ارتقا داده ایم تا رفت و آمد اهالی شریف این شهر بیش از پیش تسهیل شود.

معاون فنی و راههای روستایی استان اردبیل از صرف 12 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت این محور خبرداد و گفت: تا پایان مرداد ماه این پروژه به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم شهر ولایت مدار ثمرین می شود.

نجف قلیزاده از تلاش های نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان های اردبیل،نیر،نمین و سرعین بخاطر پیگیری های لازم جهت تامین اعتبار و اجرای پروژه محور جاده قدیم اردبیل-مشگین شهر گندیشمین و سه راهی ثمرین به ثمرین قدردانی کرد.

وی برخورداری ۵۸ درصد از راه های روستایی استان از آسفالت را خاطرنشان کرد و گفت: استان اردبیل ۴ هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۲ هزار و ۷۳۶ کیلومتر از آسفالت مناسب برخوردار است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه