English

یوسف فریادی خبر داد؛

بکارگیری ۴۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثر گفت: با استفاده از 400 تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر لکه گیری شده است.

بکارگیری 400 تن آسفالت برای لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یوسف فریادی ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثر در بازدید از محور اردبیل-سرچم گفت: با حضور گشت راهداری در محورها تاکنون با ابلاغ 16 مورد اخطار کتبی به متخلفان از تجاوز به حریم راه و ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان کوثر جلوگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده راهداران پرتلاش این شهرستان 132 کیلومتر از راههای شنی و خاکی را تسطیح،تیغ زنی و رگلاژ کرده اند افزود: 875 کیلومتر از کانال های طرفین راه در 4 ماهه گذشته توسط راهداران پاکسازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثر تسطیح، پاکسازی و آزادسازی 435 کیلومتر از حریم راهها را در 4 ماهه گذشته یادآور شد و گفت: راهداران با هماهنگی پلیس راه و با ایجاد محدودیت ترافیکی در محورهای اردبیل – سرچم و گیوی – آبگرم با استفاده از 570 نفر ساعت به صورت دستی با صعود به بالای ترانشه سنگ های سست را از ترانشه لق گیری کردند.

فریادی از تعمیر، بازسازی و نصب 867 عدد تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر خبر داد و گفت: راهداران سیستم روشنایی 12 دستگاه از تونل ها را در 6 نقطه بصورت مستمر نگهداری کرده اند.

وی شستشوی 7 هزار عدد از علائم راهداری در راههای مواصلاتی، تعمیر، بازسازی و نصب گاردریل در محورهای مواصلاتی به تعداد 320 شاخه، تعمیر، نگهداری و توسعه 31 عدد از چراغهای چشمک زن و چراغهای پلیسی، نصب بازتاب چشم گربه ای در محور اردبیل – سرچم (داخل تونلهای دوازده گانه) تنقیه، لایروبی و تنظیم بستر پل ها و آبروها به تعداد 17دهانه به حجم 235متر مکعب، پاکسازی 102 متر مکعب از شانه و حریم محورهای مواصلاتی از زباله های ریخته شده و پاکسازی سطح جاده از آثار تصادف، مواد زائد و لاشه حیوانات را از اقدامات مهم راهداران در 4 ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثر در 4 ماهه گذشته از جمع آوری 11عدد از تابلوهای غیر مجاز در محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر خبر داد و گفت: راهداران در مدت یاد شده بیش از 100 هزار متر مکعب ریزش برداری و سبک سازی ترانشه انجام داده اند.

فریادی با بیان اینکه راهداری شهرستان کوثر مسئولیت نگهداری از 520 کیلومتر راه ارتباطی را در حوزه استحفاظی خود بر عهده دارد گفت: از این مقدار 190کیلومتر راه اصلی و فرعی، 200 کیلومتر راه آسفالته روستایی و 130کیلومتر نیز راه شوسه و خاکی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه