English

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان در گفت‌وگو با موج خبر داد؛

نصب اسکلت اولین واحد مسکونی زلزله‌زدگان در سایه خوش

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان از نصب اسکلت اولین واحد مسکونی زلزله‌زدگان در سایه خوش خبر داد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان بازسازی در کنار مردم زلزله‌زده خواهد بود.

نصب اسکلت اولین واحد مسکونی زلزله‌زدگان در سایه خوش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شهریار نوری زاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان در گفت‌وگو با موج در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای ایجاد سرپناه دائمی در مناطق زلزله‌زده‌ی غرب استان، بیان داشت: عملیات اجرایی 125 واحد مسکونی در هشت روستای زلزله‌زده بخش مهران و مرکزی شهرستان بندرلنگه از سوی ستاد بازسازی بنیاد انقلاب اسلامی استان هرمزگان آغاز شده است.

وی افزود: از این‌ رو اولین اسکلت فلزی صبح امروز از سوی اکیپ‌های مستقر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان در منطقه زلزله‌زده‌ی سایه خوش امروز نصب شد.

نوری زاده ادامه داشت: در ضمن عملیات آواربرداری 237 خانه با اولویت روستای سایه خوش تاکنون به اتمام رسیده است و با همکاری سایر دستگاه‌ها به‌ویژه استانداری هرمزگان این عملیات به‌زودی در تمامی این منطقه به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

۴۵۰ منزل روستایی در زلزله هرمزگان کاملا تخریب شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان تأکید کرد: مطمئناً با تصویب اعتبارات در هیئت دولت عملیات اجرایی شتاب بیشتری خواهد گرفت و با یک برنامه زمان‌بندی سعی خواهیم کرد تا واحدهای مسکونی را برسانیم.

وی در پایان با بیان این‌که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان بازسازی در کنار مردم زلزله‌زده خواهد بود، اضافه کرد: قطعاً مشارکت خیرین، بانک‌ها و سایر دستگاه‌های بخش خصوصی و دولتی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌تواند ما را در بازسازی مناطق زلزله یاری کند تا روستاییان هر چه سریع‌تر به روال عادی زندگی بازگردند و از اسکان دائم برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه