English

استاندار کرمانشاه:

رئیس جمهور و هیئت دولت پنجشنبه به کرمانشاه سفر می کنند

استاندار کرمانشاه با اعلام خبر سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به کرمانشاه در روز پنج‌شنبه، گفت: رسانه‌های استان وظیفه خطیری در معرفی مطلوب و مطالبه گر استان در سطح کشور دارند.

رئیس جمهور و هیئت دولت پنجشنبه به کرمانشاه سفر می کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در نشست خبری ویژه مقدمات سفر آیت اله رئیسی، رئیس جمهور و هیئت دولت به کرمانشاه، با خطیر و قابل توجه خواندن رسالت خبری رسانه ها در معرفی چهره زیبای کرمانشاه در سطح کشور، ابراز داشت: فرصت مقتنم حضور دکتر رئیسی و اعضای هیئت دولت در روز پنجشنبه به کرمانشاه می بایست در مسیر بیان ظرفیت های استان، بیان مطالبات و مشکلات راهبردی برای توسعه استان و البته ارائه راهکارهای مناسب و کارشناسی قرار گیرد.

وی با اعلام خبر دیدار مردمی آیت اله رییسی در ورزشگاه امام خمینی در ساعت۱۷:۳۰ ، اظهار داشت: حضور رئیس جمهور در شورای اداری و بصورت ویژه نشست مشترک گفتگو و اشتغال استان با حضور بخش خصوصی و دولتی استان به منظور بیان مشکلات تجار استان و بیان موانع صادرات و واردات کرمانشاه برنامه ریزی شده است.

مدیر ارشد استان از برنامه ریزی برای ایجاب و یا حمایت از  ۲۲ هزار و ۳۴۶ طرح اشتغالزا در استان طی سفر آیت اله رئیسی خبر داد و گفت: طی این سفر پروژه های عمرانی نیمه کاره استان کرمانشاه که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و رقمی بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومان هزینه را به استان تحمیل کرده است، نیز اولویت بندی شده و با تخصیص اعتبارات خوب دولتی در سفر آتی در مسیر تعیین تکلیف قرار خواهند گرفت.

امیری مقدم در خصوص مهم ترین این پروژه‌ها نیز اعلام داشت : طرح مهم و کلیدی اشتغالزایی استان که متاسفانه سالها به دست فراموشی سپرده شده همچون کیفی سازی و ایجاد ظرفیت بالای ۵۰ درصد توسعه  تولید پالایشگاه کرمانشاه، اجرایی شدن عملیات ۳۰ هزار مسکن ملی در راستای طرح جهش مسکن کشور در استان ، شروع عملیات پتروشیمی اسلام آبادغرب و ... در راس برنامه های این سفر خواهد بود.

استاندار کرمانشاه با اعلام خبر خوب وارد فاز اجرایی شدن پروژه منطقه آزاد قصرشیرین با معرفی مدیر اجرایی پروژه در سفر آتی رئیس جمهور به کرمانشاه، اظهار داشت: این سفر  قطعا باید منشأ خیر و برکت و معرفی چهره زیبای کرمانشاه در سطح کشور به کمک توان بالای رسانه های استان  باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه