English

بهروز رحیم‌زاده خبر داد؛

صادرات یک میلیون دلاری شرکت‌های تعاونی در استان اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از صادرات بیش از یک میلیون دلاری شرکت‌های تعاونی طی سه ماه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد.

صادرات یک میلیون دلاری شرکت‌های تعاونی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز رحیم‌زاده ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۱۲ شرکت تعاونی در گرایش‌های مختلف توانستند با صادرات تولیدات و محصولات خود مبلغ ۱ میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشته باشند.

وی افزود: ترکیه، جمهوری آذربایجان، گرجستان، افغانستان، عراق، آلمان و انگستان از کشورهای مقصد صادرات شرکت‌های تعاونی استان اردبیل هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با توجه به استقرار سامانه ثبت تعاونی کشور، انجام کلیه مراحل تشکیل تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها از طریق این سامانه بدون نیاز به مراجعه متقاضیان به ادارات و به صورت خدمت الکترونیکی انجام می‌شود. 

رحیم زاده می گوید: در راستای مردمی‌سازی اقتصاد و تحقق سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور تعداد یک هزار و ۹۷۶ شرکت تعاونی با ایجاد فرصت شغلی برای ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر در حال فعالیت اقتصادی هستند. 

وی با عنوان اینکه تعاون مسیر اصلی مردمی کردن اقتصاد در شرایط فعلی کشور است گفت: تجمیع سرمایه‌های اندک برای فعالیت اقتصادی و در نتیجه رونق تولید علی‌الخصوص در مناطق کم برخوردار از اهداف اصلی بخش تعاون است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه