English

بهروز رحیم‌زاده:

۳۰۲ واحد اقتصادی در اردبیل مشغول فعالیت هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۳۰۲ واحد اقتصادی در استان اردبیل با ظرفیت بالای ۵۰ نفر مشغول به فعالیت اقتصادی هستند.

302 واحد اقتصادی در اردبیل مشغول فعالیت هستند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز رحیم‌زاده ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۳۰۲ واحد اقتصادی ، هرکدام با بیش از ۵۰ نفر نیروی کار، در استان اردبیل مشغول به فعالیت اقتصادی هستند.

وی افزود: صندوق بازنشستگی نیز که یکی از دستگاه‌های زیر مجموعه این وزارت است، در حال حاضر به ۲۱ هزار نفر در استان به صورت ماهانه مستمری پرداخت می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: ۳۶ هزار نفر در استان اردبیل مددجوی بهزیستی هستند و بالغ بر ۲۳ هزار نفر در استان به صورت ماهیانه از این نهاد مستمری دریافت می‌کنند. 

رحیم زاده گفت: دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل به عنوان یک مجموعه واحد، خدمات شایان توجهی را در حوزه‌های مختلف به‌خصوص در بخش رفاه، تعاون، کارفرمایی و کارگری به مردم ارائه می‌کنند و گستردگی مسؤولیت‌ها و فعالیت‌های این مجموعه، نزدیک به ۷۰ درصد اقشار جامعه را در بر می‌گیرد.

وی به ۱۱ دستگاه زیرمجموعه این وزارت که در استان در حال خدمت‌رسانی هستند اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات قبل از تولد توسط مراکز مشاوره ژنتیک بهزیستی و بعد از فوت در قالب پرداخت مستمری به خانواده‌های بازمانده افراد تحت پوشش صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی از جمله این خدمات است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل می گوید: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از دیگر دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارت‌خانه است که در حال حاضر ۶۰هزار نفر در استان، عضو این صندوق هستند.

رحیم زاده گفت: بیش از ۴۱هزار خانوار در استان اردبیل، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که در سال گذشته برای بیش از ۱۰۰۰ نفر در این حوزه اشتغال ایجاد شده است؛ دو بانک توسعه تعاون و رفاه کارگران و صندوق کارآفرینی امید به عنوان نهادهای مالی این وزارت‌خانه در استان اردبیل به صورت سالانه اقدام به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه