English

نماینده مجلس خبرگان رهبری:

جهان اسلام با تکیه بر وحدت اسلامی سد راه دشمنان شود

امام جمعه سنندج اظهار کرد: جهان اسلام امروزباید به خود بیاید و با تکیه بر وحدت اسلامی مانع و سد راه دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان علیه جهان اسلام شوند.

جهان اسلام با تکیه بر وحدت اسلامی سد راه دشمنان شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حاج ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در اولین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی که هم‌اکنون در سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: کردستان مظهر وحدت و برادری در کل کشور است.

وی اظهار کرد: کردستان مرکز وحدت و برادری است و برگزاری این اجلاسیه در استانی که مرکز یکدلی و اتحاد است مایه خوشحالی و جای تشکر است.

امام جمعه سنندج افزود: جهان اسلام امروزباید به خود بیاید و با تکیه بر وحدت اسلامی مانع و سد راه دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان علیه جهان اسلام شوند. 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: هدف اصلی دشمنان ویران کردن زیرساخت ها و غارت منابع خدادادی در کشورهای اسلامی است.

ماموستا فایق رستمی تصریح کرد: به واسطه تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای ایران اسلامی با وجود تمام توطئه های دشمنان وحدتی پایدار و مردمی در استان کردستان و کل کشور وجود دارد.

وی گفت: امنیت پایدار و خلل ناپذیر ایران اسلامی از برکات وحدت ملت بصیر و آگاهی است که در تمام عرصه های سرنوشت ساز و حساس در میدان حاضر و ارزش های انقلاب و ولایت دفاع می کنند.

وی از قرآن و پیامبر به عنوان دو محور اصلی وحدت در جهان اسلام نام برد و گفت: قبله واحد و محبت به رسول اکرم و اصحاب و اهل بیت و خاندان پیامبر اسلام وجه اشتراک قوی در بین مسلمانان است.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: باید با تکیه بر اشتراکات دینی و اسلامی مانع از ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی شود.

وی به برکات وحدت هم گریزی زد و گفت: وحدت موجب توسعه و عمران و آبادانی در کشور و استان می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه