English

خطیب جمعه سنندج:

مقابله با احتکار و قاچاق جزو مطالبات جدی ما از دولت است

امام جمعه سنندج اظهار کرد: مقابله با احتکار و قاچاق از مطالبات جدی ما از دولت است و از دستگاه‌های متولی انتظار داریم در این زمینه کوتاهی نکنند.

مقابله با احتکار و قاچاق جزو مطالبات جدی ما از دولت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حاج ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که در مسجد جامع دارالاحسان اقامه شد اظهار کرد: امروز 22 گولان سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان است که منشا خیر و برکات بسیاری برای مردم این استان بود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین و زیباترین تعابیر را برای کردستان بیان کردند و مردم کردستان نیز به زیباترین شیوه از رهبری استقبال کردند.

امام جمعه سنندج گفت: سفر رهبر معظم انقلاب منشا خیرات و برکات بسیاری برای استان کردستان بود که پروژه‌ها و اعتبارات بسیار خوبی در این سفر برای استان تعریف شد.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: روز گذشته 21 نفر از ماموستایان اهل سنت با رییس جمهور دیدار کردیم و توانستیم مشکلات استان را به محضر آقای رئیسی برسانیم که خوشبختانه نسبت به رفع این مشکلات قول مساعد داد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: رییس جمهوری کشورمان در این نشست عنوان کرد هر وعده‌ای که به مردم داده ام پای آن ایستاده‌ام و سعی و تلاشم این است که در حد توان از افراد بومی به ویژه عزیزان و نخبگان اهل سنت در پست‌های مورد نیاز استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه خدمت به معیشت مردم هدف از هدفمندی یارانه‌ها است گفت: این طرح بهترین برنامه برای تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی در کشور خواهد بود.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: مقابله با احتکار و قاچاق از مطالبات جدی ما از دولت است و از دستگاه‌های متولی انتظار داریم در این زمینه کوتاهی نکنند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: دشمن در هیچ دوره و زمانی از تاریخ خواهان موفقیت و پیشرفت اسلام و مسلمانان نیست برای مقابله با توطئه‌های دشمنان دولت و مردم باید پشتیبان همدیگر باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حمایت دولت از مردم و مردم از دولت مسیر تحقق اهداف و شکست دشمنان را فراهم می‌کند گفت: دشمن به هرکجا ورود کرده منشا شر و بدبختی و خونریزی شده و امروز دنبال توطئه‌های جدید علیه ملت انقلابی ایران است.

امام جمعه سنندج در ادامه به اخلاق حسنه و محبت قلبی پیامبر مکرم اسلام به امت اسلامی و حتی امت سایر ادیان گریزی زد و گفت: تبسم خوشرویی و در اوج عشق و محبت با مردم برخورد می‌کردند و همین امر موجب شد که محبت ایشان در دل جهان و جهانیان ریشه بدواند.

ماموستا رستمی ساده‌زیستی و صبر و بردباری را از دیگر ویزگی های پیامبر مکرم اسلام خواند و گفت: شخصیت الهی پیامبر مکرم اسلام موجب شده که عشق به اسلام تا قلب تاریخ کشیده شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پیامبر اسلام نسبت به امت خود بسیار مسیولیت‌پذیر و در امانت داری الگویی بی‌نظیر در جهان هستی بودند.

وی واگذاری مسئولیت ها به اهل آنرا ضروری خواند و گفت: اگر مسئولیت به اهل خود واگذار شود زمینه خدمت هر چه بیشتر به جامعه را فراهم خواهد کرد.

خطیب جمعه سنندج در پایان تصریح کرد: نزدیک بودن مسوولان به مردم جامعه زمینه را برای تصمیم گیری و تصمیم سازی‌های درست انها در مسیر خدمت به مردم و توسعه و آبادانی تسهیل می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه