English

میزبانی تماشاخانه "عید تا عید" برای کودکان قمی

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: تماشاخانه این کانون با عنوان عید تا عید با تماشاخانه‌های سیار کانون امروز به روستای باقرآباد شهرستان جعفریه سفر کرد و با همراهی کودکان ناحیه دامشهر به اجرای برنامه پرداخت.

میزبانی تماشاخانه "عید تا عید" برای کودکان قمی

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد غفاری سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم روز یکشنبه اظهار داشت: اجرای برنامه در بوستان غدیر و میدان آل یاسین جمکران در امشب و فردا دوشنبه از دیگر برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در شهر مقدس قم است.

وی بیان کرد: این تماشاخانه سیار دیروز کار خود را با اجرای نمایش "منم بچه مسلمان" به کارگردانی محمدصادق مقدسیان و با هنرمندی ماشاالله کوهستانی و مهدی مقیم در استان قم آغاز کرد.

وی گفت: این نمایش به موضوع‌ غدیر و ولایت حضرت علی (ع) اختصاص دارد و به برنامه‌هایی با درون مایه مهربانی، دوستی، امید و شادی می‌پردازد.
غفاری افزود: اجرای سرود، مسابقه و قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های تماشاخانه سیار ‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قم است.

وی ادامه داد: اولین اجرای این برنامه عصر دیروز در مجتمع پردیسان قم بود و پس از آن کاروان شادی تماشاخانه به منطقه محروم اسماعیل‌آباد شهر قائم رفت و برنامه‌های شاد و جذاب برای کودکان و نوجوانان به اجرا گذاشت.

محله اسماعیل‌آباد از حدود دهه ۷۰ تشکیل شده و پس از سال ۱۳۸۶ با الصاق منطقه جمکران به شهر قم، جزو محدوده این شهر شده‌است و در حال حاضر این محله در محدوده شهر قم و کنار ریل راه‌آهن قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه