English

آغاز به کار نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در قم

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از آغاز به کار نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در قم خبر داد.

آغاز به کار نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد غفاری روز چهارشنبه ابراز داشت: در این نمایشگاه که به همت کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان گشایش یافت، کتاب و محصولات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در رده‌های سنی مختلف عرضه می شود.

وی بیان کرد: انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نشر جمال، نشر جامعه‌القرآن، نشر کتابک و نشر جمکران پنج انتشاراتی هستند که آثار خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد و غرفه مجلات و مطبوعات کودک و نوجوان با محوریت دفتر تبلیغات اسلامی نیز در نمایشگاه دایر خواهد بود.

وی گفت: برگزاری نشست‌های ادبی، دیدار با نویسندگان و شاعران برجسته، جلسات کتابخوانی و معرفی و نقد و بررسی آثار از رویدادهای جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

غفاری یادآور شد: نمایشگاه کتاب کودک از امروز ۱۵ تیرماه در مجتمع کانون پرورشی واقع در پردیسان، خیابان سبلان، سبلان ۱۹ تا عصر چهارشنبه ۲۲ تیرماه (به جز روزهای تعطیل) دایر خواهد بود و از ساعت ۹ الی ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و ادبیات کودک و نوجوان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه