English

وزیر کشور خبر داد:

اعتبارات مورد نیاز برای برنامه‌های فرهنگی در سواحل تامین می شود

وزیر کشور با بیان اینکه مشکلی برای اختصاص اعتبار برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سواحل مازندران نداریم گفت: وزارت کشور آمادگی کامل دارد تا اعتبارات موردنیاز برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در 9 نقطه از مازندران که در برگیری استانی دارد را تأمین کند.

 اعتبارات مورد نیاز برای برنامه‌های فرهنگی در سواحل  تامین می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد وحیدی در نشست شورای تأمین استان مازندران که با موضوع آزادسازی سواحل و ارائه خدمات پس از آزادسازی و رعایت شئونات اسلامی در سواحل برگزار شد، اظهار داشت: مشکلی برای اختصاص اعتبار برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سواحل مازندران نداریم.

وی ادامه داد: وزارت کشور آمادگی کامل دارد تا اعتبارات مورد نیاز برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در 9 نقطه از مازندران که دربرگیری استانی دارد را تأمین کند.

وی با تأکید بر ضرورت اقدامات بیمه‌ای همه ناجیان سواحل افزود: مشکلی در حق پرداخت بیمه ناجیان سواحل نخواهیم داشت.

وزیر کشور گفت: علاوه بر اقدام بیمه‌ای هزار و دویست ناجی سواحل، باید صد نفر هم بی نام بیمه شوند.

 استاندار مازندران نیز در این نشست از تدوین سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برای ارائه خدمات در سواحل استان خبر داد و بیان داشت: امسال تاکنون کاهش 56 درصدی غرقی در سواحل خزری مازندران را شاهد بودیم.

سید محمود حسینی پور عنوان داشت: تا هدفی که برای به صفر رسیدن آمار غرقی پیش بینی شده، تلاش خواهیم کرد.

رجبی مدیرکل اجتماعی و امور فرهنگی استانداری هم در این نشست اظهار داشت: هزار و دویست ناجی در 420 نقطه استان مستقر هستند که با مشکلاتی شامل پرداخت نشدن به موقع حقوق و حق بیمه حوادث مواجه هستند.

هممچنین در این نشست، دادستان مرکز استان هم با ابراز نارضایتی از روند اجرای طرح سالمسازی دریا تصریح کرد: در 473 کیلومتر ساحل استان فقط 36 طرح سالمسازی دریا اجرایی شده است.

محمد کریمی افزود: در هر تعطیلات حدود 20 میلیون مسافر  وارد مازندران می‌شوند که ارائه خدمات به این مسافران، نیازمند اعتبار ملی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه