English

سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس اعلام کرد؛

تخصیص اینترنت رایگان برای سه دهک پایین جامعه

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از تخصیص بسته اینترنت رایگان برای سه دهک درآمدی پایین جامعه خبر داد.

تخصیص اینترنت رایگان برای سه دهک پایین جامعه

به گزارش خبرگزاری موج فارس ،  حمید سلیمان پور از تخصیص اینترنت رایگان برای اقشار آسیب پذیر خبر داد.

وی افزود: افرادی که در سه دهک درآمدی پایین جامعه قرار دارند این امکان برایشان فراهم شده است تا با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir و ثبت شماره تلفن همراه خود نسبت به فعال کردن بسته‌های رایگان اینترنت همراه بر روی سیم کارت خود اقدام کنند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس زمان قابل استفاده از این بسته‌ها را دائمی و چهار ماهه بیان که به صورت مداوم و هر چهار ماه یک بار مجدد به صورت خودکار برقرار می‌شود.

سلیمان پور مشمولین این بسته‌ها را سه دهک درآمدی پایین جامعه و عمده افرادی اعلام کرد که یارانه ۴۰۰ هزارتومانی دریافت می‌کنند.

وی همچنین گفت: با پیگیری‌های انجام شده از جانب اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری اورژانس کشور، نرم افزار مکان یاب تماسهای تلفنی شهروندان در تماس با اورژانس ۱۱۵ از امروز بر روی سیستم‌های مرکز دیس پچ نصب و فعال شده است که این نرم افزار این توانمندی را به اپراتور می‌دهد تا بلافاصله بعد از تماس شهروندان، موقعیت مکانی و آدرس تماس گیرنده شناسایی و علاوه بر اینکه زمان کمتری برای دریافت آدرس از تماس گیرنده تلف می‌شود مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس کشور نیز کمتر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه