English

معاون وزیر ورزش و جوانان؛

کمبود حامی مالی، مهمترین دغدغه بانوان ورزشکار است

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به محدودیت های موجود در مسیر ورزش بانوان، توسعه زیرساخت های ورزشی بانوان همسو با هنجارها و نیازمندی ها را مهم دانست و افزود: کمبود حامی مالی، مهمترین دغدغه بانوان ورزشکار است.

کمبود حامی مالی، مهمترین دغدغه بانوان ورزشکار است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان در دیدار با استاندار گیلان به اهمیت ورزش در سلامت جسمی و روانی اشاره و بر لزوم توسعه فرهنگ ورزش در جامعه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اولویت برنامه ورزش زنان، فرهنگی است، ادامه داد: به‌دنبال ارتقاء فرهنگ ورزش و ایجاد جریان‌های فرهنگی در قالب رویدادهای ورزشی هستیم.

کاظمی پور جامعه مخاطب ورزش را همه لایه های اجتماعی خواند و با اشاره به محدودیت های موجود در مسیر ورزش بانوان، توسعه زیرساخت های ورزشی بانوان همسو با هنجارها و نیازمندی ها را مهم ذکر و اضافه کرد: کمبود حامی مالی، مهمترین دغدغه بانوان ورزشکار است.

دیدار معاون وزیر ورزش با استاندار گیلان

معاون وزیر ورزش و جوانان اشتغال نام آوران و قهرمانان ورزشی، استعدادسنجی ورزشی از سنین کودکی و توسعه ورزش در شهرها و روستاها را دغدغه ای جدی دانست و گفت: در این بخش نیازمند تدابیر اثربخش از سوی استانداران هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه