English

مجید فرهادی:

مهار آتش سوزی یک مجتمع اقامتی در مشهد و نجات ۵۰ نفر

سرپرست آتش نشانی مشهد بیان کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک مجتمع اقامتی، حدود ۶۰ آتش‌نشان و نجاتگر را به همراه ۲۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات را به محل حادثه اعزام شدند.

مهار آتش سوزی یک مجتمع اقامتی در مشهد و نجات ۵۰ نفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید فرهادی سرپرست آتش نشانی مشهد در خبری اعلام کرد: با تلاش گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات، چندین ایستگاه برای مهار آتش سوزی یک مجتمع اقامتی در بولوار تقویه در غرب این شهر، ۵۰ نفر از گرفتار شدگان در میان دود و آتش نجات یافتند.

فرهادی سرپرست آتش نشانی مشهد در ادامه این خبر تصریح کرد: صبح امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک مجتمع اقامتی در بولوار هاشمی رفسنجانی و گرفتار شدن ساکنان در دود ناشی از حریق، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله حدود ۶۰ آتش‌نشان و نجاتگر را به همراه ۲۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست آتش نشانی مشهد اضافه کرد: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، آتش سوزی در قسمت تأسیسات و انبار ملزومات در طبقه منفی یک، این مجتمع اقامتی ۵ طبقه ۷۲ واحدی رخ داده و دود ناشی از این آتش سوزی در تمام طبقات متصاعد و منجر به محبوس شدن افراد در این مجموعه اقامتی شده بود.

وی همچنین یادآور شد: نجاتگران و آتش‌نشانان ضمن نجات ۵۰ نفر از افراد گرفتار در دود و حریق و انتقال آنان به مکان امن، اقدام به مهار آتش‌سوزی کرده و از سرایت حریق به سایر طبقات و منازل اطراف در محل جلوگیری کردند.

سرپرست آتش نشانی مشهد متذکر شد: در این حادثه تعدادی از افراد ساکن در این محل دچار مشکلات تنفسی شدند که با اقدام به موقع آتش نشانان از میان دود و آتش به بیرون منتقل و تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل اقدامات درمانی برای آنان را در محل انجام دادند.

فرهادی در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه