English

وحیدرضا فریدونی:

پرداخت ۹۲ درصد مطالبات کلزاکاران خراسان رضوی

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی بیان کرد: تا کنون کشاورزان شهرستانهای بردسکن و تربت جام بیشترین محصول کلزا را به فروش رسانده اند و ارزش کلزای خریداری شده را بیش از ۳۸ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال می باشد.

پرداخت ۹۲ درصد مطالبات کلزاکاران خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، وحیدرضا فریدونی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: ۹۲ درصد مطالبات کلزاکاران استان که محصول خود را به صورت تضمینی تحویل دولت داده اند پرداخت شد.

فریدونی در ادامه این خبر اضافه کرد: از ابتدای آغاز فصل خرید تضمینی دانه روغنی کلزا که از ۳۱ اردیبهشت است بیش از ۲۵۵ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: تا کنون کشاورزان شهرستانهای بردسکن و تربت جام بیشترین محصول کلزا را به فروش رسانده اند و ارزش کلزای خریداری شده را بیش از ۳۸ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال می باشد.

وی در ادامه افزود: برای حمایت از کشت دانه های روغنی در حال حاضر بیش از ۹۲ درصد مطالبات کلزا کاران به حساب ایشان واریز شده است که رقمی افزون بر ۳۵ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال را تشکیل می‌دهد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی یادآور شد: قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در سال جاری با احتساب ۱۰ درصد رطوبت و ۲ درصد ناخالصی ۱۵۰ هزار ریال است.

فریدونی خاطرنشان کرد: سه هزار و ۳۰۰ هکتار کشتزار خراسان رضوی در سال زراعی جاری زیر کشت دانه روغنی کلزا رفته است و پارسال سه هزار و ۸۶۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان خراسان رضوی خریداری شد که نسبت به سال قبل از آن ۵۶ درصد کاهش داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه