English

استاندار ایلام:

دولت در وعده های خود با مردم صادق است

استاندار ایلام در ادامه برنامه های مردمی خود پس از سفرهای شهرستانی و دیدار با مردم مناطق مختلف استان اینبار در مرکز استان با جمعی از شهروندان ایلامی بصورت چهره به چهره دیدار کرد و در یک فضای صمیمی پای درددل آنها نشست.

دولت در وعده های خود با مردم صادق است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا در این دیدار مردمی که مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز حضور دارند با عنوان این مطلب که مردمی بودن مهم ترین ویژگی دولت سیزدهم است، اظهار داشت: در این راستا سفرهای شهرستانی را در دستور کار قرار دادیم چراکه حضور در کنار مردم و دیدار بی واسطه با مردم مانیفست و منشور دولت سیزدهم است.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که این برای دومین بار است که دیدار مردمی به این حجم گسترده در مرکز استان برگزار می شود اضافه کرد: سفرهای شهرستانی نیز به ۱۲ سفر شهرستان استان انجام شد و بصورت میانگین به هر شهرستان سه بار سفر کرده‌ایم و در پایان هر سفر با مردم دیدار بی واسطه داشته‌ایم.

وی در ادامه گفت: امروز فاصله ای بین مردم و دولت وجود ندارد چراکه دولت در وعده های خود صادق است و پای آنها می ایستد.

استاندار ایلام در پایان خطاب به مدیران استانی گفت: تمامی دغدغه مدیران استان بایست حل مشکلات مردم باشد اما در این مسیر به هیچ عنوان نبایست وعده‌ای بدون پشتوانه داده شود بلکه بایست پای قول و وعده های خود با مردم باشند.

گفتنی است که در این برنامه مردمی ضمن اینکه استاندار ایلام بصورت چهره به چهره با مردم دیدار می کند و مسائل و مشکلات آنها را شخصاً پیگیری می کند همزمان مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز در سالن شهید رجایی استانداری ایلام حضور دارند و پاسخگوی خواسته ها و مطالبات مردمی هستند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه