English

به زودی صورت میگیرد؛

دیدار نماینده برنامه توسعه ملل متحد (UNDP) در ایران با شهردار قم

کلودیو پروویداس، نماینده برنامه توسعه ملل متحد (UNDP) در ایران که فردا دوشنبه 22 فروردین‌ماه به قم سفر خواهد کرد، با دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم دیدار و گفتگو می‌کند.

دیدار نماینده برنامه توسعه ملل متحد (UNDP) در ایران با شهردار قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، کلودیو پروویداس فردا در سفری به شهر مقدس قم، با شهردار قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد دیدار و گفتگو خواهد کرد.
در این دیدار که به بررسی موضوعات و راهکارهای همکاری‌های دوجانبه و ارائه دستاوردهای شهرداری قم در حوزه توسعه شهری اختصاص دارد، دو طرف پیرامون زمینه‌های مشترک و قابل همکاری را که در جلسات قبلی کارشناسی موردبحث و بررسی قرارگرفته است، به گفتگو خواهند نشست و در خصوص گام‌های بعدی این همکاری‌ها برنامه‌ریزی لازم به انجام خواهد رسید.
جمع‌آوری و تفکیک و دفن پسماند، حمل‌ونقل هوشمند و مقابله با آلودگی هوا، توسعه فضای سبز و گسترش همکاری‌های منطقه‌ای برای مقابله با بحران‌های طبیعی ازجمله موضوعات مطرح‌شده بین شهرداری قم و برنامه توسعه ملل متحد است که در جلسه فردا پیگیری می‌شوند.
برنامه توسعه ملل متحد با هماهنگی وزارت کشور و وزارت امور خارجه با سازمان‌ها و نهادهای مختلفی در ایران ازجمله شهرداری‌ها برای توسعه پایدار در حوزه‌های مختلف ازجمله حوزه شهری همکاری می‌کند و شهرداری قم نیز برای استفاده از کمک‌های فنی و آموزشی و ارائه دستاوردهای خود همکاری با UNDP را در پیش‌گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه