English

ارزش‌های پیش‌شرط بهبود سبک زندگی باید نهادینه شوند

شهردار قم بر لزوم نهادینه کردن ارزش‌های پیش‌شرط بهبود سبک زندگی تاکید کرد.

ارزش‌های پیش‌شرط بهبود سبک زندگی باید نهادینه شوند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در حاشیه بازدید از مسابقه تلویزیونی محیا اظهار داشت: جمع شدن هنرمندان در یک مکان برای پرداختن و بررسی مشکلات روزمره زندگی شهروندان، از نکات امیدبخش است.

وی با بیان اینکه اگر آموزش‌های کاربردی و ضروری زندگی از دریچه درستی انجام نگیرد دچار خطا و اشکال می‌شود، ابراز کرد: بسیاری از نگرانی‌هایی که امروزه در سبک زندگی ما وجود دارد از عدم شناخت نسبت به مسائل نشات گرفته است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: اگر مسائل ارزشی و ضدارزشی در چهارچوب درستی ارائه شود به صورتی که ارزش‌ها در جان افراد نهادینه شود، در زندگی روزمره به کار می‌رود؛ اما اگر این ارزش‌ها به‌درستی ارائه نگردد در کاربست آن‌ها مشکلاتی به وجود می‌آید.

به گفته وی، ارزش‌هایی سبک زندگی شهدایی، صداقت، جوانمردی، دستگیری از دیگران، احترام به حقوق دیگران، حق‌طلبی، قرض‌الحسنه، واجبات دینی و غیره اگر در جان افراد نهادینه شود می‌تواند در سطح جامعه نقش‌آفرینی کند.

دکتر سقائیان‌نژاد با تأکید بر اقدامات انجام‌شده در مسابقه محیا، اضافه کرد: کاری که در این مسابقه انجام می‌گیرد در مسیر نهادینه کردن ارزش‌های والای انسانی است که نهادینه شدن آن می‌تواند اثر خود را در ابعاد مختلف سبک زندگی نشان دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه