English

شهردار قم درگذشت غلامرضا جانقربان را تسلیت گفت

شهردار قم با صدور پیامی درگذشت غلامرضا جانقربان معاون شهرداری قم را تسلیت گفت.

شهردار قم درگذشت غلامرضا جانقربان را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام تسلیت سید مرتضی سقائیان نژاد به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

در ایام عزاداری حضرت حسین بن علی علیه‌السلام و یاران باوفایش خبر درگذشت یکی از خادمین با اخلاص شهر مقدس قم و از همکاران گران‌سنگ مجموعه شهرداری قم شادروان مهندس غلامرضا جانقربان موجب تأثر و تألم گشت.

تلاش‌های بی‌شائبه، بی‌وقفه و اثرگذار آن مرحوم و خدمات ارزنده‌ای که در طول سالیان خدمت در شهرداری قم و مسئولیت‌های مختلفی که در این عرصه خطیر بر عهده داشت، باقیات الصالحاتی است برای روح بلند آن عزیز سفر کرده در سرای باقی.

فقدان “مرد خدمت” شهرداری قم که روزهای آخر خدمت خود را در این مجموعه سپری می‌کرد و در آینده‌ای نزدیک به بازنشستگی نائل می‌آمد، داغی بزرگ و همیشگی برای ما در مجموعه شهرداری قم خواهد بود و یادش تا ابد ماندگار می‌ماند.

رجاء واثق دارم به‌واسطه خدمات ارزشمندی که از وی در شهر مقدس قم و برای زائرین و مجاورین حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به یادگار مانده است، مشمول الطاف حضرت احدیت خواهد گردید و امیدوارم در سرای آخرت جایگاهی رفیع ، آرامشی ابدی و هم‌نشینی با اولیای الهی را نصیب و قسمتش گرداند.

فقدان آن عزیز سفرکرده را به حضور بازماندگان محترم، خانواده داغدار و همکاران شهرداری قم تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق صبر بر این مصیبت را برایشان مسالت دارم.

روحش شاد و یادش گرامی

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۰

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه