English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد:

افزایش ۴ برابری اعتبارات بانکی در حوزه اشتغالزایی در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از افزایش 4 برابری اعتبارات بانکی در حوزه اشتغالزایی در اصفهان از خردادماه سال جاری خبر داد.

افزایش 4  برابری اعتبارات بانکی در حوزه اشتغالزایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با تاکید به اینکه تسهیلات و اعتبارات نقش مهمی بر ایجاد اشتغال و در نتیجه کم کردن فقر و نابرابری در سطح جامعه ایفا می کند، از افزایش اعتبارات بانکی (بند ب تبصره 16) در حوزه اشتغال خبر داد.

وی با اشاره به اعتبار 460 میلیارد تومانی اشتغالزایی استان در سال گذشته، اظهار داشت: پرداخت اعتبارات بانکی سال جاری با افزایش 4 برابری از خردادماه آغاز و امیدواریم تا پایان سال در ایجاد اشتغال مددجویان به طور کامل هزینه شود.

کریم زارع با اعلام اینکه تسهیلات اشتغالزایی از طریق اعتبارات بانکی و صندوق امداد ولایت انجام می پذیرد، ادامه داد: امسال اعتبارات بانکی در حوزه اشتغالزایی بالغ بر هزار و 600 میلیارد تومان می باشد، که با توجه به برنامه ریزی انجام شده در خصوص تحقق شعار سال، اشتغال آفرینی برای مددجویان را بیشتر در حوزه های مشاغل نوین و دانش بنیان سوق خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 93درصد اعتبارات سال گذشته جذب و در راستای ایجاد شغل در اختیار مددجویان قرار گرفته است، افزود: سال 1400 بیش از 10 هزار تسهیلات اشتغال به مددجویان اعطا شد که حدود 9هزار مورد از طریق اعتبارات بانکی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ایجاد بیش از 32 هزار فرصت شغلی در سال جاری را نیازمند شرایط مهارت آموزی برای مددجویان دانست و گفت: ارتقاء سطح علمی و مهارت های فنی حرفه ای، ایجاد فرهنگ کارآفرینی و تلاش در مددجویان، برای رسیدن به زندگی بهتر و توسعه فرصت های شغلی، جزو برنامه های سال جاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه