English

محمد کرمی:

کشف و ضبط انبار کالای احتکار شده مواد غذایی در درگز

سرپرست فرمانداری درگز بیان کرد: در جریان برخورد با عوامل احتکار مواد غذایی در شهرستان حدود ۲۰ نفر از نیروهای مردمی بسیج بدون هیچ گونه حقوق و مزایا با نهادهای نظارتی شهرستان همکاری فعال داشتند.

کشف و ضبط انبار کالای احتکار شده مواد غذایی در درگز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد کرمی سرپرست فرمانداری درگز گفت: طی ۲ روز عملیات مشترک نهادهای نظارتی و انتظامی مقادیر قابل توجهی روغن، برنج، ماکارونی و قند و شکر به ارزش ۱.۸ میلیارد ریال در این شهرستان مرزی کشف شد.

کرمی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: طی هفته گذشته چندین انبار کالای احتکار شده مواد غذایی در این شهرستان زیر نظر قرار گرفت و شناسایی شد و نهادهای انتظامی آنها را مهر و موم کردند.

سرپرست فرمانداری درگز تصریح کرد: در مجموع چهار پرونده عمده برای این کشفیات تشکیل شد و ۵۷۰ حلب روغن، ۸۴ قوطی روغن مایع، ۵۸۷ بسته انواع ماکارونی، ۳.۵ تن برنج و بیش از ۷۵۰ کیلوگرم قند و شکر احتکار شده کشف شد.

کرمی در خاتمه خاطرنشان کرد: در جریان برخورد با عوامل احتکار مواد غذایی در شهرستان حدود ۲۰ نفر از نیروهای مردمی بسیج بدون هیچ گونه حقوق و مزایا با نهادهای نظارتی شهرستان همکاری فعال داشتند که شایسته است برای قدردانی و جبران زحمات این قشر تمهیداتی اندیشیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه