English

سرهنگ حمید رضا خوشخو:

کشف انبار کالای احتکاری در شهرستان فیروزه

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه بیان کرد: این عملیات با همکاری ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزه و انتظامی و همراهی کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی انجام گرفت.

کشف انبار کالای احتکاری در شهرستان فیروزه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حمید رضا خوشخو فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه در خبری اعلام کرد: در اجرای طرح ضربتی مقابله با احتکار کالا و وسایل ضروری و دریافت اطلاعاتی مبنی بر احتکار کالا‌های اساسی و مصرفی در فیروزه انبار کالای احتکاری کشف شد.

سرهنگ خوشخو در ادامه این خبر اضافه کرد: در این عملیات ۱۴ تن ماکارونی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۱۸ تن روغن جامد و مایع به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال کشف و انبار پلمپ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه همچنین متذکر شد: در این عملیات یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی یادآور شد: این عملیات با همکاری ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزه در عملیاتی مشترک با دیگر ماموران انتظامی و همراهی کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی پس از هماهنگی با مرجع قضایی انجام و دستورات لازم برای بررسی سریع موضوع صادر شد.

سرهنگ خوشخو خاطرنشان کرد: عملیات گسترده مقابله با قاچاق کالا و وسایل مورد نیاز با جدیت و قاطعیت در دستور کار پلیس فیروزه قرار دارد و از شهروندان انتظار داریم با دریافت هر گونه اطلاعاتی مبنی بر احتکار و نگهداری یا توزیع کالا و وسایل خارج از شبکه توزیع مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه