English

لهونیان:

۱۶۱۲ دستگاه ماینر غیرمجاز در کردستان کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: از سال گذشته تاکنون یک هزار و 612 دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش حدود 520 میلیارد ریال در استان کشف و ضبط شده است.

1612 دستگاه ماینر غیرمجاز در کردستان کشف شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، هیوا لهونیان صبح امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه با کشف این تعداد دستگاه ماینر، پنج مگاوات در مصرف برق صرفه جویی شده است، گفت: بیشترین تعداد ماینر غیرمجاز کشف شده در این مدت مربوط به مریوان با 320 دستگاه بوده است.

وی اظهار کرد: شرکت توزیع برق با تشکیل اکیپ های ویژه و با کمک نیروی انتظامی، برای جلوگیری از سواستفاده های احتمالی، نظارت بر مناطق مشکوک و پرمصرف برق را تشدید کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان افزود: این دستگاه‌ها علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه ارزان، خسارت زیادی به شبکه توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی ناخواسته را سبب می شود.

لهونیان با تاکید بر برخورد جدی و قانونی با مراکز غیرمجاز سرقت انرژی با همکاری مراجع قضایی و انتظامی از مشترکان خواست در صورت مشاهده مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز، باشماره 121 تماس گرفته یا آن را از طریق شماره همراه 09354021780 اطلاع دهند و تا سقف معینی پاداش دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه