English

۴۸ هزار دانش‌آموز سفیر سلامت در مدارس استان کرمانشاه فعال هستند

شیرزاد احسان‌خواه در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره سفیران سلامت در مدارس کرمانشاه گفت: سفیران سلامت پیام‌آوران سلامتی برای جامعه هستند.

48 هزار دانش‌آموز سفیر سلامت در مدارس استان کرمانشاه فعال هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان این مطلب که مدارس کرمانشاه 48 هزار سفیر سلامت دارد، ابراز داشت: طرح سفیران سلامت یکی از طرح های خوب آموزش وپرورش است که می‌تواند در ارتقای سطح سلامت جامعه اثرگذار باشد.

احسان‌خواه افزود: دانش‌آموزان سفیر سلامت با گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف آموخته‌های خود را به دیگر دانش‌آموزان منتقل کرده و سپس با انتقال این آموخته‌ها از طریق دانش آموزان به خانواده هایشان، همه جامعه در جریان پیام‌های سلامتی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در سراسر کشور 10 هزار اثر برای شرکت در جشنواره ملی سفیران سلامت ارسال شده بود که 500 اثر آن توسط دانش‌آموزان استان کرمانشاه ارسال شده بود و امسال جشنواره سفیران سلامت در مجموع 90 اثر برگزیده کشوری داشته که پنج اثر آن مربوط به استان کرمانشاه بوده است.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: جشنواره سفیران سلامت استان کرمانشاه نیز امسال 15 اثر برگزیده در سطح کشوری و استانی داشته است.

گفتنی است که در این همایش از دانش‌آموزان برگزیده جشنواره سفیران سلامت تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه